222

2011-08-09 ★ 15:23:58
Igår åkte vi in mot stan. Åkte radiobilar och åt brända mandlar. Jag och Nayhis fick en varsin kille där nere. Huff.
Vi va helt inne på att vi skulle gå på disco men det ville inte gubbarna och tanterna så vi gick till 222 där det inte va så kul, men jättte mysigt. Så vi drack upp våran cider supersnabbt och sen åkte vidare till Kvikk. Där vi träffade världigt mysigt folk så kvällen vart sjukt trevlig iaf. Förutom att nån sa att jag såg ut som en bäver, gör jag verkligen det?! Tack för den iaf!

Jag kan göra så här bra inlägg för att jag snor Lottas dator igen, tack lotta!


222

222

222

222

Redo för stan!

Jag vet inte om jag redan har lagt upp dom här bilderna men isf kommer dom nu igen, bilder från Tivolit!


nån karusell


nån gång inne på tivolit!

puss&hej <3

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0